Els consumidors volen més comerç mòbil als seus telèfons
dimarts, novembre 5, 2013
Un estudi realitzat a 17 països destaca que la demanda de serveis de comerç mòbil no està sent atesa, ja que més de 8 de cada 10 consumidors demanen més interaccions mòbils amb bancs , operadores de telecomunicacions , comerços minoristes , utilities i altres empreses .
En línies generals , l'estudi mostra que els consumidors serien més proclius a augmentar l'ús dels serveis de comerç mòbil si tinguessin més opcions de mètodes de pagament ( 64% ) , si els pagaments a través del mòbil fossin acceptats per més comerços minoristes ( 51% ) , si rebessin actualitzacions sobre l'estat de les seves comandes de forma regular ( 41% ) i si incentivessin més per part de les marques i serveis ( 32% ) .
L'estudi posa de manifest que els consumidors cada vegada utilitzen els seus telèfons mòbils per a una major varietat de serveis de comerç mòbil , incloent la recerca de productes , la resposta a promocions , la consultes de servei al client i l'enviament de la lectura de comptadors a les companyies de subministrament d'energia . L'estudi també revela què és el que desanima als consumidors a utilitzar més els serveis i el comerç mòbil . Prop de la meitat dels participants ( 46% ) han assenyalat la complicació d'haver de introduir una gran quantitat d'informació personal , preocupacions sobre la seguretat ( 45% ) i la falta d'accés a Internet en el moment de la transacció ( 43% ) com els factors principals .
Els consumidors volen més que mail i missatges de text a través del mòbil
L'estudi destaca un canvi des d'un món centrat en el mòbil com a instrument per fer trucades a una mentalitat centrada en el comerç mòbil , des del punt de vista de les activitats que es desenvolupen a través del mòbil . De fet , un 63 % dels usuaris utilitzen els seus telèfons mòbils per a activitats diferents a les trucades i l'enviament de missatges de text . La meitat dels usuaris de mòbil ( 50% ) accedeixen a Internet almenys una vegada al dia a través dels seus telèfons mòbils i prop d'un terç ( 32% ) l'han fet servir per comprar productes i serveis . La capacitat per utilitzar el dispositiu a qualsevol hora del dia ( 51% ) , al carrer ( 51% ) , la velocitat ( 50% ) i la comoditat ( 50% ) són els clars beneficis que ha trobat el consumidor i que han impulsat la creixent adopció d'aquests dispositius i l'ús d'aquests serveis.
A mesura que la tecnologia disponible eleva els nivells de sofisticació , els consumidors utilitzen cada vegada més els seus telèfons mòbils com la principal eina per establir les seves comunicacions i per realitzar transaccions . El 80 % dels consumidors estan d'acord en què les empreses haurien d'utilitzar tota la tecnologia disponible per a facilitar la vida dels seus consumidors .